AnGrY BIrDs .

 

این پرنده های خشمگین اولین سرگرمی بیش از 75 میلیون نفر از ابناء بشر هستند. هر روز كاربران، 200 میلیون دقیقه معادل با 16 سال در هر ساعت از عمر خود را صرف بازی با این پرنده ها می كنند. 3 میلیون خوك منفجر شده اند. این بازی با انتخاب شدن به عنوان برترین نرم افزارٍ فروشی در اپ استور، در هفته اول 150،000 نسخه فروش داشت. فیلم Angry Birds Rio* در یك آخر هفته 500،000 بار دیده شد. كل ویدیوهای رسمی این بازی بیش از 27 میلیون بار دیده شده است. ارزش این برند بیش از 50 میلیون یورو برآورد شده است و این در حالی است كه برای ساخت این بازی مبلغی نزدیك به 100،000 یورو هزینه شده است.



در جزیره ای در اقیانوس آرام، هدف پرتاب كردن اسكادرانی از پرنده های كامی كازه بر روی خوك های سبز رنگ است. این پرنده ها از دزدیده شدن تخم مرغهایشان توسط خوك ها (چرا خوك؟ آنفولانزای خوكی یادتان هست؟ در زمان انتشار، این نوع از آنفولانزا در بین پرندگان شیوع پیدا كرده بود و به همین دلیل دشمن پرندگان، خوك ها بودند.) خشمگین شده اند. اما شركت Rio* برای رسیدن به این موفقیت نزدیك به 8 سال تلاش كرد. شركت در سال 2003 تاسیس شد و با سرمایه 1 میلیون یورو كار ساخت بازی را آغاز كرد. در آن زمان شركت Rio* بازی های مختلفی را برای شركت های بزرگی همچون EA تولید كردند كه تعدادی از آنها نیز با استقبال فراوانی روبرو شدند. شركت به دلیل عدم دسترسی به بازار نمی توانست به صورت مستقیم به تولید و فروش بازی دست بزند.

در سال 2007 با عرضه iPhone و متولد شدن اپ استور مشكل دسترسی به بازار و مشتری حل شد و به همین دلیل این فكر به ذهن موسسین رسید كه بازیی را تولید كنند كه بتواند از این طریق به دست كاربران رسیده و موفقیت خوبی را كسب كنند. در مارس سال 2009، یاككو ایسالو ایده اصلی بازی را مطرح كرد. او تصاویری از پرنده هایی خشمگین را كشیده بود كه بال و پا نداشتند. هر كسی با دیدن این پرنده ها به آنها علاقه مند می شد. گروه شروع به پروراندن ایده حول محور این پرنده ها كرد و در نهایت بازی Angry Birds* متولد شد.



این بازی كه ركورد دار فروش بازی است و همانطور كه در اول نوشته هم آمد دقیقه های بسیاری در روز صرف بازی با آن می شود نتیجه تلاش 8 ساله یك تیم است. تیمی كه تا مرز ورشكستگی هم پیش رفت اما بالاخره تلاشش نتیجه داده و حالا در حال كسب درآمد بسیار خوبی هستند.




WALLPAPER ANGRY BIRDS



















 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نویسنده : RAHA تاریخ : دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:,
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 188
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 147627
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1




استخاره آنلاین با قرآن کریم





بازی آنلاین


.

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزارگرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفاقالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت